  • Data: 2020-11-04 11:56:03
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2020 o 17:56, Animka pisze:

    > To znaczy masz monitor z wypukłym ekranem, staromodny, ale prawie nowy?
    >
    > Ten mój monitor ma 1680:1050 i na stronie gazety wszystko się mieści
    > na ekranie pomimo, że używam większej czcionki. Tylko jakiś głupi ten
    > monitor, bo odświeżanie niby ma  60 Hz, ale i  tak przestawia się na
    > 59 Hz. Czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam.

    Nie, w sumie źle napisałem nie chodziło mi o jego płaskość czy
    wypukłości a format wyświetlania czyli wysokość-szerokość. Ja mam taki w
    formacie 3/4 a w sklepach królują 16/9 takoż i niektóre strony www są
    tworzone w tym nowomodnym formacie.

    Format ekranu nie ma nic do rozdzielczości czy odświeżania.  W
    monitorach LCD wartości odświeżania nie maja już takiego znaczenia jak w
    kineskopowych.

    > Nie po to wydalam pieniądze na drugi monitor, żeby płacić komuś za
    > naprawę 12-stoletniego. Naprawy nie są tanie i mnie to się nie opłaca.

    Ale myślę że akurat takie coś jak uszkodzona wtyczka spokojnie naprawisz
    we własnym zakresie, oczywiście o ile znajdziesz odpowiednią część.