-
Data: 2018-02-03 14:01:56
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-02-03 o 09:23, Lewis pisze:
> (...) bo i seicento 1.1 można zapierdalać)
>
> To jest moje kryterium.
Ok, bezpieczne kryterium.
> Masz seryjnie taką tarczę - super a czy korzystasz z jej zalet? Czy masz
> dla samego mania?
> Wyjaśnione zostało wyżej po co są nacięcia - ile razy zeszkliłeś klocki?
Nie wiem czy odpowiedź podchodzi pod "szarego kowalskiego" ale wydaje mi
się, że zeszklenie klocków każdemu kto po autostradach jeździ przytrafia
się od czasu do czasu i nigdy się o tym nie dowie. Jedno ostre
krótkotrwałe hamowanie przy większej prędkości to powoduje przecież.
Zawsze po nim spada siła hamowania.
A to co zauważyłem, po zmianie auta i przejściu z "tradycyjnych" tarcz
na obecne, to że ten moment osłabienia jest nieporównywalnie krótszy.
Więc czy korzystam z zalet dużych tarcz - pewnie mimowolnie tak.
Z pewnością też inne czynniki mają wpływ na osłabienie siły hamowania
(jak któryś z kolegów precyzyjnie opisał) bo trudno wozić ze sobą
laboratorium i po każdym hamowaniu wyciągać klocki by badać co zaszło
lub jeszcze ciekawiej - na bieżąco monitorować w trakcie jazdy czy np.
"gazowanie" klocka nie zachodzi. Tworzy to sytuację absurdalną.
Mam jeszcze pytanie odnośnie klocków. Jakie polecasz do auta "szybciej
jeżdżącego i ostrzej hamującego"? Chodzi też o optymalizację ceny.
Zapewne za ciut lepsze mógłbym zapłacić 10x tyle więc wtedy ciut gorsze
wybiorę. Moim celem jest zauważalne polepszenie charakterystyki
hamowania z dużych prędkości - o ile się da.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.18 14:43 Lewis
- 03.02.18 18:27 Cavallino
- 03.02.18 19:47 Marek S
- 04.02.18 12:11 Lewis
- 04.02.18 12:12 Lewis
- 04.02.18 12:19 Cavallino
- 04.02.18 13:16 Marek S
- 04.02.18 13:23 Lewis
- 04.02.18 13:24 Lewis
- 04.02.18 14:10 Marek S
- 04.02.18 21:28 Lewis
- 04.02.18 22:14 Marek S
- 05.02.18 08:49 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=