-
Data: 2011-10-13 13:45:45
Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-10-13 13:03, jahi pisze:
> to wrote:
>
>> Ale cwaniak zaraz dojdzie i korek znów się skróci. Czyli
>> generalnie cwaniak zajmował miejsce w korku przez krótszy czas,
>> niż gdyby jechał tak jak wszyscy.
>
> Kluczowe jest to skąd ten cwaniak zaczyna. Jeżeli stał przede mną
> to mój czas stania w korku się skróci, ale jeśli stał za mną to
> się wydłuży. Czyli jak się dojeżdża do korka to można im
> kibicować, a jak się już jest w pierwszej dziesiątce to nalezy ich
> gonić ;)
Ale on się wepchnie przed jakiegoś laga więc nie wpłynie to na samochody
za lagiem. Więc korzyść jest.
>>> Rozwijając twórczo dalej: wszyscy za Tobą wyskakują na pobocze,
>>> przejeżdżają obok Ciebie, wjeżdżają w korek przed Tobą. Ty
>>> nie przejechałeś nawet metra, a wszyscy cwaniacy już są w domu.
>>> Teraz widać różnicę?
>>
>> Przykład absurdalny, nie łapiesz w ogóle o co chodzi. Dyskusja
>> jest o tym, jaki STATYSTYCZNY wpływ mają cwaniacy na
>> przepustowość drogi (mierzonej powiedzmy przez godzinę czy dwie),
>> a nie o jakichś wyrwanych z kontekstu 30 sekundach.
>
> Przykład jest jak najbardziej właściwy. Co mnie obchodzi statystyka
> jak przede mnie wciśnie się 10 cwaniaków ;)
No tak, ale oni sprawniej przejadą, jeden ucierpi ale korek będzie
krótszy więc sumarycznie większość korzysta.
Prawda jest taka, że większość korków powodują ospałe lagi, które nie
potrafią dynamicznie ruszyć. Szczególnie dobrze widoczne jest to na
przewężeniach.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 13:47 Waldek Godel
- 13.10.11 13:52 Artur Maśląg
- 13.10.11 14:06 Arek
- 13.10.11 14:11 Jarek Andrzejewski
- 13.10.11 14:13 Arek
- 13.10.11 14:19 Waldek Godel
- 13.10.11 14:21 AZ
- 13.10.11 14:26 Waldek Godel
- 13.10.11 14:37 Przemysław Czaja
- 13.10.11 15:08 Arek
- 13.10.11 15:10 Arek
- 13.10.11 15:23 Przemysław Czaja
- 13.10.11 15:36 DoQ
- 13.10.11 15:40 Waldek Godel
- 13.10.11 16:10 kakmar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=