    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drony w rękach kulsonów
    Date: Wed, 11 Aug 2021 19:02:10 +0200

    On Sat, 31 Jul 2021 22:09:41 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >nie wątpiłem przez chwilę jaki region kraju
    >
    >jebać karać nie wyróżniać ;)

    Na S7 od Napierek aż za Olsztynek widuję ich za każdym razem. Od lat.
    Jeszcze jak Megankami jeździli. Miałem kiedyś nagrany też bezpieczny
    inaaczej przejazd ich Superba. Wyprzedzanie na trzeciego, prędkośc
    ponad limit tylko po to, żeby za kilka kilometrów stać na poboczu z
    suszarką.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17