  • 1. Data: 2021-07-28 14:21:54
    Temat: Drony w rękach kulsonów
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Taki filmik z olsztyńskiego ZOMO:

    https://youtu.be/EPWGpLB7mJQ?t=37

    Ktoś mądry wyjaśni, dlaczego tego drugiego zatrzymali (oprócz wyprzedzania
    na skrzyżowaniu, ale i to wątpliwe)

    Ten pierwszy to wiadomo za co

    Tu to jasne jest, że sobie podwójna przejechał:
    https://youtu.be/EPWGpLB7mJQ?t=95

    Ogólnie polowanie, a nie dbanie o bezpiecześtwo, bo by staneli te 300 metró
    wcześniej...

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2021-07-29 20:06:57
    Temat: Re: Drony w rękach kulsonów
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-07-28 o 14:21, TomN pisze:
> [...]
    >
    > https://youtu.be/EPWGpLB7mJQ?t=37
    >
    > Ktoś mądry wyjaśni, dlaczego tego drugiego zatrzymali (oprócz wyprzedzania

    jeśli chodzi o te dwa czarne to przecież widać że uj nie dał się
    wyprzedzić i gazował ile wlezie (przyspiesza) w trakcie manewru
    wyprzedzania przez inny pojazd

    takie zachowanie to najgorsze łajno z możliwych, wiocha że aż słoma wypada

  • 3. Data: 2021-07-29 20:17:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >jeśli chodzi o te dwa czarne to przecież widać że uj nie dał się
    >wyprzedzić i gazował ile wlezie (przyspiesza) w trakcie manewru

    Z perspektywy drona, to nie widac, aby przyspieszal, no ale chyba
    mozna sie domyslec :-)

    >takie zachowanie to najgorsze łajno z możliwych, wiocha że aż słoma
    >wypada

    A bo wyprzedzi cie taki pirat na ciaglej, a potem sie bedziesz musial
    wlec 180 :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-07-31 23:09:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:lk42ibmidund.dlg@emil.not.valid>
    user TomN pisze tak:

    > Taki filmik z olsztyńskiego ZOMO:

    nie wątpiłem przez chwilę jaki region kraju

    jebać karać nie wyróżniać ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 5. Data: 2021-08-11 19:02:10
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 31 Jul 2021 22:09:41 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >nie wątpiłem przez chwilę jaki region kraju
    >
    >jebać karać nie wyróżniać ;)

    Na S7 od Napierek aż za Olsztynek widuję ich za każdym razem. Od lat.
    Jeszcze jak Megankami jeździli. Miałem kiedyś nagrany też bezpieczny
    inaaczej przejazd ich Superba. Wyprzedzanie na trzeciego, prędkośc
    ponad limit tylko po to, żeby za kilka kilometrów stać na poboczu z
    suszarką.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17