  • Data: 2021-09-16 11:22:36
    Temat: Re: Druciarstwo w projektorze
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/09/2021 11:16, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zabawę jest jak się puści na ekran o przekątnej 3,90 obraz FHD z Epsona.

    Nie, to tylko konsumpcja.

    Zabawa jest wtedy, kiedy można zrobić coś kreatywnegom na przykład
    przerobić rzutnik na halogen z lampki nocnej.

    Kupowanie rzutniak 4K nie jest kreatywne.

    Mało tego, jak go w ogóle nie mam w planie używać do czegokolwiek.

    Chciałbym go naprawić z takiej samej przyczyny jak naprawiam moje Atari.
    Z czystej radości zabawy w dziwne rzeczy.