  • Data: 2021-05-05 03:25:15
    Temat: Re: Drukarki powystawowe
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-04 o 22:47, Grzegorz pisze:

    > tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
    > https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-57
    40-envy-5640-7640-7650-6914432264

    Nie opłaca się. Za mniej mam toner do mojej czarno-białej, kupionej jako
    używana, poleasingowa laserowej drukarki Hewlett-Packard. Starcza na
    jakieś 1500 do 2000 stron.

    Warto rozglądać się za starymi drukarkami Hewlett-Packard (z
    premedytacją piszę Hewlett-Packard, bo po zmianie nazwy koncernu na HP,
    także sposób produkcji ich drukarek uległ zmianie), bo w kasecie z
    tonerem mają wbudowany wałek światłoczuły. W innych drukarkach trzeba
    kupować oddzielnie pojemniki z tonerem (lub sam toner do napełniania
    pojemników-kaset) i oddzielnie bębny światłoczułe.

    Starsze modele drukarek laserowych KYOCERA również były niedrogie w
    eksploatacji.

    Mnie w drukowaniu atramentowym-tuszowym wkurzały dwie rzeczy: mała
    prędkość drukowania, ale przede wszystkim to, że druk rozmazywał się pod
    palcami. Co z tego, że wyschnął, jeśli się miało wilgotne dłonie albo
    nieopatrznie wyszło się z zadrukowaną kartką na deszcz to było po wydruku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/