  • 1. Data: 2021-05-04 21:19:47
    Temat: Drukarki powystawowe
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    na Allegro wypatrzyłem taką drukarkę
    https://allegro.pl/oferta/urzadzenie-wielofunkcyjne-
    hp-envy-5640-8763775072
    i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w
    instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem
    - czy w ogóle warto ją kupować ??

  • 2. Data: 2021-05-04 21:31:34
    Temat: Re: Drukarki powystawowe
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 21:19, Grzegorz pisze:
> [...]
    > i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w
    > instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem

    Do okazjonalnego to laserową.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-05-04 21:47:51
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    > Do okazjonalnego to laserową.

    Niestety - ale nie mam tyle $$ na kupno ani miejsca na nią :(

  • 4. Data: 2021-05-04 21:57:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2021 21:19:47 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem
    Niemal każda drukara może drukować czarno mając pusty kałamarz kolorowy,
    więc to żadna zaleta.

    > - czy w ogóle warto ją kupować ??
    Najpierw sprawdź ile kosztuje kałamarz do niej :) a jak chcesz, to ci
    dam za darmo HP Deskjet F380, tylko za koszt przesyłki. I kałamarze
    black do niej są tanie. Ogólnie, drukarki HP z tych lat można dostać
    darmo, oczywiście bez tuszy, poszukaj na OLX-ie w swojej miejscowości.
    Albo na FB.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-05-04 22:01:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.05.2021 o 21:19, Grzegorz pisze:
> [...]
    > i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w
    > instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem
    a czy to nie zależy od ceny kardriga? Tanio to będziesz miał, jak gdzieś
    kupisz za grosze, okazyjnie przeterminowany kardrige, do starej
    drukarki, a potem zgarniesz pasującą drukarkę z oddam gratis. to
    zdecydowanie najkorzystniejsza opcja. tyle że potem trzeba raz na
    tydzień drukować, bo zaschnie. dla niektórych - no problemo, dla innych
    - dodatkowy kłopot.
    Możesz też zrobić odwrotnie. najpierw dukarka z oddam gratis, potem
    tusze. ale w 100zł możesz się nie zmieścić
    Stare drukarki hp, na tuszach 56/57. albo jeszcze 15/78/45 były nie do
    zajechania

    ToMasz

  • 6. Data: 2021-05-04 22:11:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w
    > instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem

    Szukaj HP z tuszami. Bez tuszy to ryzyko nawet za małe pieniądze.
    Sprzedawca nawet nie dodał szczególniejszego opisu tej drukarki i jakie
    tusze powinna mieć.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-05-04 22:47:51
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    > Szukaj HP z tuszami. Bez tuszy to ryzyko nawet za małe pieniądze.
    > Sprzedawca nawet nie dodał szczególniejszego opisu tej drukarki i jakie
    > tusze powinna mieć.

    tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
    https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-57
    40-envy-5640-7640-7650-6914432264

    ps. jestem z Białegostoku.

  • 8. Data: 2021-05-04 23:34:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.05.2021 o 22:47, Grzegorz pisze:

    > tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
    > https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-57
    40-envy-5640-7640-7650-6914432264

    > ps. jestem z Białegostoku.

    https://www.olx.pl/d/oferta/drukarka-hp-5150-CID99-I
    DIUhTK.html#5e018d4ed5

    https://allegro.pl/oferta/tusze-do-hp-56-57-psc-5550
    -5150-1317-1350-1315-8178445988

    za 70zł masz komplet drukarka + 2 tusze

    ToMasz

  • 9. Data: 2021-05-04 23:36:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-04 o 22:47, Grzegorz pisze:

    > tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
    > https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-57
    40-envy-5640-7640-7650-6914432264

    Drogi jak cholera.
    Moje kosztują mniej więcej tyle:
    https://allegro.pl/oferta/5x-tusze-do-drukarki-hp-de
    skjet-3520-3070a-364xl-6965178613

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-05-05 02:46:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-04, Grzegorz <b...@i...pl> wrote:

    > Niestety - ale nie mam tyle $$ na kupno ani miejsca na nią :(

    Podstawowe laserowe nie są duże - gabarytowo podobnie jak ta, którą
    wybrałeś, jeśli nie mniejsze. Cenowo, poniżej 400zł dostaniesz (ze 2-3
    modele HP i coś tam Xeroxa). A tu masz na dzień dobry ca 200zł za
    drukarke, z tuszem i transportem. Tusz będziesz dokupywał, bo przy
    okazjonalnym pewnie kiedyś zaschnie. Laserówka, masz szanse i to spore
    nie dokupić już nigdy niczego, jeśli to naprawdę okazjonalne drukowanie.
    Mi przy druku ze 2x na tydzień po parę stron, tonery startowe starczały
    na ca 2 lata (Brother, Samsung).

    --
    Marcin