    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarki - zapytanie.
    Date: Thu, 12 Mar 2009 11:37:06 +0100

    geyb <g...@g...pl> wrote:

    > Nie słyszałem o ciekłym tonerze. Google podaje mało sensownych linków.

    No ja czytałem tylko. Czyli moge założyć że będe trafiał na sam proszek.

    > Tak, jest drogi, gdy kupujesz oryginalny. Powód - najczęściej toner =
    > kaseta zawierająca zapas proszku + nowy bęben światłoczuły. Możesz
    > obniżyć koszt kupując kasety regenerowane (po wyczyszczeniu, wypełnione
    > świeżym proszkiem, po kontroli lub ew. wymianie bębna) lub samodzielnie
    > dosypując proszek do kasety (raczej brudna robota).

    Brudna robota to coś dla mnie. Co za sztuka proszku dosypać? ;-]

    > Poszukaj na allegro oraz na stronie producenta regenerowanych tonerów
    > np. Pryzmat, BlackPoint, Lamba, a sam porównasz koszt nowego tonera z
    > bębnem z kosztem nowej drukarki.

    W sumie to kol. MC ma rację, że skoro mało drukuję to co mnie nowy bęben
    obchodzi.

    > Kupuj mono. Drukarka laserowa nie nadaje się do druku kolorowych zdjęć.

    Dlaczemu łaj się nie nadaje?

    > Znacznie lepszy rezultat uzyskasz (fotografie) kupując za 300 zł
    > drukarkę termotransferową i wkład (papier + komplet folii) - jakość
    > zdjęć porównywalna z labem, koszt wydruku fotki 10x15 ok. 1 zł, brak wad
    > kolorowej atramentówki (nic tam ci nie zaschnie).
    > Przykładowy link:
    > http://www.e-fotojoker.pl/product/drukarki-foto-/can
    on/canon-selphy-cp760/

    Tylko 300dpi...

    > A szkoda, bo np. HP oferuje fajne połączenie drukarki laserowej mono i
    > skanera. Za jednym zamachem kupujesz szybką laserówkę z duplekserem i
    > przyzwoity skaner z podajnikiem, który podłączasz do sieci LAN i heja!
    > Ksero masz jakoby gratis :) Rozwiązanie dobre do małego biura.

    Tia ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb