eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Ducati ST2 w dlugiej trasie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2011-01-07 19:53:51
    Temat: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Hejka,

    Zmeczony przymulastym silnikiem Trampka, rozgladam sie za szybszym
    teleporterem i strasznie wpadl mi w oko Ducati ST2. Poniewaz duzo (i
    czesto daleko) jezdze - srednio ~20 tys km/sezon, pytanie jak to sie
    sprawdza w dluzszej (>500 km) trasie i ogolnie turystyce. Moto mimo
    pochylonej pozycji po wstepnej przysiadce sprawia wrazenie calkiem
    wygodnego, ale jak to wypada w realu? Mam 186 cm wzrostu. Tylko prosze
    bez komentarzy pt. 'ze wloszczyzna', 'kup Pan lepiej Japonie', 'bo moj
    kolega mial znajomego co mu sie tak spier.lil ze najstarszy kowal we
    wsi poskladac nie umial...'. Drugie pytanie - ile zyje serwisowany
    zgodnie z zaleceniami silnik w tym moto?

    Z gory dzieki!

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW


  • 2. Data: 2011-01-07 20:21:28
    Temat: Re: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-07 20:53, LukeB pisze:
    > Hejka,
    Na ST nie latałem,ale na podobnym silniku sporo:-)
    Problemów nie miałem żadnych,ot"normalny motocykl",dba się to i
    jeździ,serwis ciut droższy-co 10tys reg zaworów,co 20 paski do
    wymiany,chociaż większość ludzi zmienia szybciej.W Wawie znajdzie się
    kilku dobrych mechaników.
    No i ST można często wyrwać za małe pieniądze,chyba dlatego że taki
    brzydki z pyska:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 3. Data: 2011-01-08 07:49:46
    Temat: Re: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 7 Sty, 20:53, LukeB <g...@o...pl> wrote:
    > wygodnego, ale jak to wypada w realu? Mam 186 cm wzrostu. Tylko prosze

    wroze Ci wiatr w oczy... znaczy owiewka niska. poza tym przysiadalem
    sie (przejechalem to za wiele powiedziane) i owszem, wygodnie sie
    siedzi
    --
    jeszua
    ck krakoff
    rs, xtz, xc


  • 4. Data: 2011-01-08 14:53:30
    Temat: Re: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: "Inead" <a...@g...pl>


    "LukeB" <g...@o...pl> wrote in message
    news:33778947-eef9-4733-b7ff-b7317ce420b0@j29g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Hejka,
    >
    > Zmeczony przymulastym silnikiem Trampka, rozgladam sie za szybszym

    A ile chcesz za ta Trampoline, bo szukam czegos takiego albo Afryczki.


  • 5. Data: 2011-01-10 10:32:09
    Temat: Re: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    LukeB napisał(a):
    > Zmeczony przymulastym silnikiem Trampka, rozgladam sie za szybszym
    > teleporterem i strasznie wpadl mi w oko Ducati ST2. Poniewaz duzo (i
    > czesto daleko) jezdze - srednio ~20 tys km/sezon, pytanie jak to sie
    > sprawdza w dluzszej (>500 km) trasie i ogolnie turystyce. Moto mimo
    > pochylonej pozycji po wstepnej przysiadce sprawia wrazenie calkiem
    > wygodnego, ale jak to wypada w realu? Mam 186 cm wzrostu. Tylko prosze
    > bez komentarzy pt. 'ze wloszczyzna', 'kup Pan lepiej Japonie', 'bo moj
    > kolega mial znajomego co mu sie tak spier.lil ze najstarszy kowal we
    > wsi poskladac nie umial...'. Drugie pytanie - ile zyje serwisowany
    > zgodnie z zaleceniami silnik w tym moto?

    Sam takiego szukalem przez chwile bo ceny ze ten motur sa smiszne. O
    wadach nie udalo mi sie dowiedziec, dosc udana konstrukcja. Tylko cza
    libic dukati i L-twina i te wibracje i halasujace sprzeglo :)
    Fajne sa wersje z oryginalnymi kuframi. Prawdziwy turystyk.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf


  • 6. Data: 2011-01-10 15:41:33
    Temat: Re: Ducati ST2 w dlugiej trasie
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 8 Sty, 15:53, "Inead" <a...@g...pl> wrote:
    > "LukeB" <g...@o...pl> wrote in message
    > A ile chcesz za ta Trampoline, bo szukam czegos takiego albo Afryczki.

    Ok 10.500 PLN z kufrem centralnym Givi 52l, stelażem pod boczne,
    gmolami i gniazdkiem 12v (zapalniczki). Trampek ma kilka skaz
    wizualnych typu porysowany kącik lampy (nie wpływa na snop światła),
    jakieś ryski tu i ówdzie i kanapa lekko naderwana butem w punktowo w 2
    miejscach (zaczepiła się o buty przy zsiadaniu). Poza tym wszystko gra
    i buczy, moto jeździ i dobrze pali nawet w zimę (zrobiłem na dniach
    kilka rundek), nakręcone ~60 tys km z czego 20 tys. km w sezonie 2010
    (moto było m.in. 2x na Bałkanach). Nowy łańcuch (DID 525VM2) założony
    we wrześniu; klocki hamulcowe i opony (Michelin Sirac) zmieniane w
    kwietniu; łożysko główki ramy wymienione w sierpniu. Tylna guma powoli
    się kończy. Przed sezonem wypadało by mu też zmienić olej,
    zsynchronizować gaźniki i wyregulować zawory. Nie chcę się tu
    rozpisywać i robić offtopa - jakby co - tel 665 101 151.

    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: