  • Data: 2020-07-16 11:19:45
    Temat: Re: Dwa HDD z Windows - boot tylko z 'dodatkowego'
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-07-15 22:47, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zasilanie 12V/5V do HDD to w przypadku kompa stacjonarnego można pociągnąć z
    głównego zasilacza komputera.
    > Jeśli potrzebujesz zgrać dane, to szukaj SATA->USB 3.0 (a nie 2.0), żeby transfer
    nie trwał wieczność.
    > W pewnym uproszczeniu 2.0 da poniżej 0,5 GB/min, natomiast 3.0 około 2 GB/min
    (zależy od wielkości plików i liczby folderów).

    Można ale to za dużo roboty. Przypomniałeś mi, że kiedyś szukałem takiego dynksa na
    USB 3.0 bo USB 2.0 też wydawało mi się
    za wolne. Nie kupiłem bo chyba jakoś drogo to wychodziło (70-100 zł?) jak na
    zabaweczkę, którą mogę użyć raz albo dwa razy
    w roku. Udało mi się ominąć wymóg zbootowania do Windows więc wszystko zgrałem sobie
    już przez Ubuntu na USB.

    > A tak swoją drogą czy BIOS widzi te dyski prawidłowo?

    Tak. Po usunięciu z kolejki bootowania dysku z Win XP uruchamia się przez chwilę
    Windows 7 i wywala do windows error recovery
    ( https://mk0intowindows84fvao.kinstacdn.com/wp-conten
    t/uploads/2011/06/Repair-Windows-7-Without-Installat
    ion-Media.jpg ).
    Po wybraniu start normally coś przez chwile ładuje, wraca znowu do tego samego
    ekranu, po 5 sek następuje autowybór tej samej opcji
    i robi się taka nieskończona pętla.