    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dwa krany
    Date: Fri, 13 Jan 2012 04:06:47 -0800 (PST)

    On Jan 13, 11:51 am, "Jackare" <1...@t...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e75cab6c-0a39-4d10-bcf8-e30b47ce1953@
    i26g2000vbt.googlegroups.com...

    > No to spróbuj wziąć rano prysznic:
    >
    > z tego co piszesz, to pewnikiem poleci gorąca, bo zimnej nie ma albo "się
    > pluje" ale rozwiązaniem byłby taki sam otwaty rezerwuar wody zimnej.
    > U nas, w dzika kraj Bulanda, jak nie ma w łazience ogrzewanie to moja by
    > załączył termowentylator na czas dzika kąpiel....
    > I pytanie: po jakiego grzyba kąpać się rano skoro kąpało się wieczorem ?
    > Obywatele dalekiego wyspiarskiego kraju śpią w brudnych ziemistych barłogach
    > czy to jakaś inna przyczyna, religijna może i jednocześnie zabraniająca
    > kąpieli wieczorem ?

    Jakbyś miał dom postawiony na błocie bez żadnej wylewki, podłoga 20 cm
    nad tym błotem, w postaci desek sosnowych, to byś miał w domu pleśń.
    Tyle że Tobie by przeszkadzała, w odróżnieniu od zawodników od których
    wali piwniczną stęchlizną na dwa metry. Niektórzy próbują jakoś to
    zatrzeć biorąc kąpiel...
    Konrad