  • Data: 2022-05-16 21:25:44
    Temat: Re: Dwa pytania do wifi.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2022 o 20:14, Piotr Gałka pisze:

    > Dlaczego nie jest dobre?
    > Chcę zrozumieć dlaczego mój pomysł jest do bani.

    Nie jest, Grzegorz nadinterpretuje :D

    >  Ale ogólnie masz rację, może się połączyć. W Windows 10 jest
    >
    > Czyli poszukać, gdzie to się ustawia bo normalnie jak się łączy to
    > zaznacza się tylko, że ma się łączyć automatycznie.

    "Zarządzaj znanymi sieciami WiFi", się to ustawia, > Dodaj sieć.

    Co do routera, to pewnie masz nierozdzielone 2G-5G i pracują wspólnie z
    tym samym hasłem itd. Spróbuj to rozłączyć i skonfigurować każdą sieć
    oddzielnie, może wtedy WPS się nie wyłączy dla 2G.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>