    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dwie karty SIM
    Date: Mon, 22 May 2023 19:41:10 +0200

    Dnia Mon, 22 May 2023 14:51:50 +0200, Trybun napisał(a):

    > Klon na zasadzie kopii z oryginału, po sklonowaniu operator wyłącza
    > starą kartę. Robiłem taka operację już parę razy, u różnych operatorów.
    > A tak nawiasem mi przydałby się jakiś soft aby zmusić kartę C+ do pracy
    > na własnym dekoderze.. Masz może jakieś namiary?

    Operator to może Ci zrobić co najwyżej kopię kontaktów i sms-ów. Operator
    nic nie klonuje. Operator wydając nową kartę z tym samym numerem
    de facto "bierze do ręki" kartę, która posiada inne IMSI i KI, a przypisuje
    do niej ten sam numer abonenta w swojej bazie.

    Nie znam szczegółów, ale o ile mnie pamięć nie zawodzi to obecne karty są
    sparowane z dekoderami, a od lipca 2020 karty współpracują tylko z tymi
    które spełniają "pewne wymagania", najwidoczniej Twój dekoder nie jest na
    liście. O szczegóły to pytaj na: elektroda pl.