    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dwie karty SIM
    Date: Thu, 25 May 2023 10:01:23 +0200

    Dnia Wed, 24 May 2023 11:38:58 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie mam pojęcia na czym polegała ta operacja wymiany, ale wymieniający
    > nazywał to klonowaniem. W sumie co mogą obchodzić telefon czy
    > przeciętnego użytkownika jakieś wszyte w daną kartę numery..
    > Tak, jest parowana i w sumie żaden poza sprzedanym z kartą dekoder nie
    > jest kompatybilny. ale skądinąd wiem że operacja adaptacji takiej karty
    > do własnego tunera jest możliwa.
    > Zajrzę tam, dzięki za namiary.
    "Wszyte w daną kartę numery" są niezbędne do działania karty tj. nawiązania
    połączenia z BTS-em, więc "telefon obchodzą" jak najbardziej, a użytkownika
    niekoniecznie.

    Co do TV, to przyglądnij się temu tematowi:
    https://tiny.pl/chvqm
    słowa "klucze" zapewne się przydadzą, gdy będziesz się rozglądał na
    elektrodzie.