    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <12jcwuprxh546$.dlg@myjk.org> <60265bc7$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...org> <60268968$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60269d61$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
    <6026c3e7$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <4002186431$20210215030807@squadack.com>
    <602a80f6$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0k1hp$18im$2@gioia.aioe.org>
    <602fce38$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <s0qm77$tf8$1@gioia.aioe.org>
    <16via1elu52al.n7cghf6abuwu$.dlg@40tude.net>
    <s12aum$1h7s$1@gioia.aioe.org>
    <60350734$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <s14a1j$77c$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Dwor... zmiana kierunku jazdy.
    Date: Wed, 24 Feb 2021 12:17:00 +0100

    Użytkownik "JaTolko" napisał w wiadomości grup

    >Przecież przed wyjazdem zaplanowałeś jazdę do Pcimia
    >i cały czas jechałeś w tym samym kierunku, niezaleznie ile skrzyżowań
    >jest po drodze.

    Moze i cos w tym jest, ale co - to nigdy nie trzeba migacza wlaczac,
    bo ciagle przeciez jade w tym samym kierunku ? :-)

    Poza tym ... jadac do miejscowosci X ja najpierw skrecam w strone
    przeciwna ... bo tam mam najblizszy dojazd do autotrady.
    Migac, nie migac ?

    No i czasem sie zdarza, ze ulica ktorą planowalem jechac jest
    zamknieta, i jade inna.
    Cel sie nie zmienil, ale planowana trasa juz tak ... migac, nie migac
    ?

    J.