  • 41. Data: 2014-11-08 13:34:19
    Temat: Re: Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
    Od: marek <marek@>

    On 08.11.2014 13:26, R.e.m.e.K wrote:

    > A do kogo sie modlic, zeby zadna z chmur nie:
    > - zniknela
    > - padla
    > - uszkodzila pliku
    > - zablokowala konta
    > - etc. x10

    Do nikogo. Napisałem o kilku chmurach. Dystrybuujesz tak, aby w żadnej
    nie była całość i tak aby dane były do pobrania z kilku źródeł. I sobie
    z czasem wynajdujesz nowe chmury i ładujesz też tam.

  • 42. Data: 2014-11-08 13:48:21
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2014 13:34:19 +0100, marek napisał(a):

    > Do nikogo. Napisałem o kilku chmurach. Dystrybuujesz tak, aby w żadnej
    > nie była całość i tak aby dane były do pobrania z kilku źródeł. I sobie
    > z czasem wynajdujesz nowe chmury i ładujesz też tam.

    Serio to piszesz?
    Szkoda mi zycia na takie "rozwiazania". Chetniej i przede wszystkim taniej kupie
    pewny
    nosnik (razy dwa lub trzy) i bede robil kopie automatycznie, bez palowania sie z
    szukaniem
    i ogarnianiem interfejsow dziesiatek pojawiajacych sie i znikajacych chmurek.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 43. Data: 2014-11-08 14:46:23
    Od: marek <marek@>

    On 08.11.2014 13:48, R.e.m.e.K wrote:
> [...]
    szukaniem
    > i ogarnianiem interfejsow dziesiatek pojawiajacych sie i znikajacych chmurek.

    No twoja sprawa ogólnie jak masz inne preferencje. Ja nie mam takich
    obiekcji. Podałem rozwiązanie tanie, bezpieczne, działające i
    zapewniające rozproszony backup. Jak dla mnie wystarcza.

  • 44. Data: 2014-11-08 15:36:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2014 14:46:23 +0100, marek napisał(a):

    > No twoja sprawa ogólnie jak masz inne preferencje. Ja nie mam takich
    > obiekcji. Podałem rozwiązanie tanie, bezpieczne, działające i
    > zapewniające rozproszony backup. Jak dla mnie wystarcza.

    A ile Ty masz tych danych do kopii? Tak z ciekawosci pytam.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 45. Data: 2014-11-08 16:29:36
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Witam

    >Samsung 2TB mi wlasnie padl, model HD204UI, bardzo fajny byl.
    >Jaki dysk warto dzis kupic, by miec w miare spokojna glowe o dane?
    >Obecnie WD RED mi zdycha, Seagate sa na forach miadzone krytyka.
    >Jest jaskios dysk 2TB, ktory warto kupic?

    Toshiba

  • 46. Data: 2014-11-08 19:37:57
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 08.11.2014 o 16:29, Santana pisze:

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Toshiba

    Hitachi

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 47. Data: 2014-11-08 22:53:38
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 08 Nov 2014 19:37:57 +0100, mr misio de grizzly napisał(a):

> [...]

    Toshiba robi dyski? Nie spotkalem sie jeszcze z nimi.

    > Hitachi

    Hitachi to WD, jakbys czytal watek to bys to wiedzial.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 48. Data: 2014-11-09 00:00:16
    Od: ST <j...@w...pl>

    > WD Green 2TB
    > Sprzedane 19.600 sztuk w tym 380 reklamacji
    >
    > Ciężko ocenić ST2000VN000 bo mały zbyt na to jest:
    > Sprzedało się 550 sztuk w tym 6 reklamacji.

    A jakie są statystki WD RED 3TB bo dwa takie niedawno kupiłem i ciekaw
    jestem?

  • 49. Data: 2014-11-09 03:55:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-08 22:53, R.e.m.e.K pisze:

    > Toshiba robi dyski? Nie spotkalem sie jeszcze z nimi.

    Obecnie to robią dyski SSD i pamięci flash (od zawsze), a dyski
    talerzowe produkowali wspólnie z Fujitsu oraz z Hitachi. Talerzowce pod
    ich marką da się jeszcze zakupić w wersjach 2,5 cala do laptopów i
    netbooków.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 50. Data: 2014-11-09 04:24:54
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> w wiadomości
    news:m3ml2j$9a0$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
> [...]
    > talerzowe produkowali wspólnie z Fujitsu oraz z Hitachi. Talerzowce
    > pod ich marką da się jeszcze zakupić w wersjach 2,5 cala do
    Produkuje również wersje talerzowe 3.5 cala o pojemności do 5 TB.
    --
    Mark
    k...@p...pl