  • Data: 2021-09-04 22:21:59
    Temat: Re: Dysk HDD do telewizora - jaki wybrać?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:61339d60$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

    > Maxtor M3 Portable 1TB USB 3.0 - 199zł
    > SanDisk Extreme Portable SSD 1TB - 579zł
    >
    > no dobra, ostatnio na Amazonie promocja była WD Blue SSD za 336zł
    > + obudowa da około 400zł.

    336zł nieźle

    https://www.argos.co.uk/product/1952164
    https://www.amazon.co.uk/Kingston-A400-Solid-State-D
    rive/dp/B079XC5PVV
    https://www.argos.co.uk/sd/external-solid-state-hard
    -drives/

    > Inna sprawa że 1TB to faktycznie strasznie mało, ja mam problem
    > zmieścić się na 2TB u rodziców gdzie głównie bajki dla dzieciaków
    > są. U mnie leży 8TB w NAS na to.

    może mi nie uwierzycie ale już nie zapełniam dysków
    kasuje stare mp4, miałem ich dużo z yt.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety