  • Data: 2009-09-16 06:57:22
    Temat: Re: Dysk do rejestratora ?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > A jak drogi rejestrator? ;-) Rejestruje więcej niż 25 kl/s sumarycznie
    > ze wszystkich kamer?
    1200zł, aper. Nie sądze zeby rejestrował wiecej niz 25 pełnych obrazów
    na sekunde. Wydaj mi sie ze "Wydoli" te 25 ale z w sensie 6kl x 4 kamery

    > Hmmm. To dość specyficzne masz te podświetlacze - muszą być na granicy
    > światła widzialnego. Kamera ma zestaw diodek. jak jest ciemno,(albo n ie jest
    bardzo jasno)
    to diodki zaczynają świecić delikatnie takim czerwonym kolorem - tyle
    widać okiem. natomiast kamer widzi duużzo wiecej. Ta jedna. reszta kamer
    na IR jest ślepa jak oko.

    ToMasz