  • Data: 2009-03-01 23:07:51
    Temat: Re: Dysk e-SATA
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 123 napisał:

    > W co powinien być wyposażony komputer stacjonarny,
    > a w co laptop żeby można było z takiego dysku korzystać?

    w gniazdo e-SATA

    > Jaki powinien być kabel (w tym jakiej długości) żeby
    > transfer pomiędzy dyskiem a komputerem był najszybszy?

    Taki, jak doplaczony do dysku zewnetrznego bedzie. Przewaznie jest to
    krotki kabel, ok. 50 cm

    > Jeżeli po stronie komputera i/lub laptopa warunki niezbędne
    > będą do spełnienia, to jaki dysk e-SATA przenośny warto
    > kupić (jakiej firmy, jaki model)?

    A w jakiej cenie?

    Ja kupyje zwykle dyski i obudowy z esata Wellanda. Maja ten plus, ze
    mozna ttez podpiac po USB. Czyli jak nie bedzie eSSata w danym kompie to
    mozna do danych dotrzec przez USB.