  • Data: 2021-09-13 19:54:22
    Temat: Re: Dyski desktop do NASa 95% idle?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-13 o 09:15, Poldek pisze:

    > Mi nigdy nie padły dedykowane do NASa, ale ja nigdy nie miałem WD Red.

    To chyba kluczowe zdanie właśnie jest.
    Nieszczęśliwy posiadacz złomu WD Red, znaczy tylko ładnych talerzyków z
    nich pod piwo.. może i szczęśliwy z tego powodu ;)

    Aktualnie szczęśliwy posiadacz Hitachi.

    Taa wiem, WD kupiło Hitachi bo nie potrafili robić dobrych dysków ;)
    Nawet blacki padły mi 14 z 14 sztuk w 5 lat.

    --
    Irokez