  • Data: 2022-08-11 13:05:24
    Temat: Re: Działanie aplikacji - autoryzacja
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-11 o 11:40, Mirek Ptak pisze:

    > To wtedy nie autoryzujesz niestety :(
    > Musi być net też po to, żeby w ogóle się do bankowości internetowej
    > dostać.

    Do banku się loguje ktoś w Polsce na sieci.
    Ja chcę tylko autoryzować apką bedąc na wyjeździe.
    Teraz robię to przez SMS i mam opis transakcji i mogę podyktować kod
    przez telefon.
    Pytanie laika jest takie czy każdy zasięg GSM jest już automagicznie z
    netem w telefonie?
    W Polsce nie mam problemów, apki działają prawie zawsze,
    ale nie wiem jak działa zasięg GSM w jakimś bardziej egzotycznym
    technicznie kraju
    czy jest net jakby "inkluziw" w każdym łaczu?