    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzień Bez Samochodu
    Date: Thu, 22 Sep 2022 20:50:58 +0200

    W dniu 22.09.2022 o 14:13, J.F pisze:

    > Moj sie nawet nie zająknął.
    > Czyli uruchomil i pojechalem.
    >
    > I myslę, ze tez wróci.
    >
    > A na parkingu ... jakby podobnie duzo samochodow jak zwykle.

    No bo ... najbardziej to święto obchodzą ci, którzy jeżdżą na rowerach :-)

    > Przez jeden dzien? Lekka glupota.
    > Podobnie jak wyłączanie zarówki na godzinę.

    Nie no, myślałem szerzej, generalnie nie jeździć. Jeden dzień to jest
    jakieś święto. No ale mi jest bardzo ciężko jak nie pojeżdżę sobie
    chociaż chwilę :-)

    > Rower, to moze byc dobry pomysl. Szczegolnie w obliczu wojny z Rosją.

    I nadchodzącej zimy :-)

    > W KM ... tylko tłok będzie.

    No będzie, dlatego nie widzę możliwości codziennie tak jeździć. Z tego
    co kojarzę, z tego powodu samochód kupiłem, że miałem już tego dosyć.

    > Akurat w miescie sie czesto KM sprawdza.

    Jw. Samochód z grubsza tymi samymi drogami jeździ tylko do celu a nie
    tam, gdzie akurat trasa linii jest.

    > No i ten sam problem co z KM - czasem szybko, czasem wolno.

    Nie no, KM jest miejska, to tam wszędzie dojeżdża. Nie dojeżdża na wieś
    bo jest miejska a nie wiejska. Tyle, że rzadko najkrótszą drogą i bez
    przesiadek. Do serwisu Twizy mam chyba 2 albo 3 przesiadki. Aż zacząłem
    rozważać jakieś auto na minuty.

    > gniazdka skresl - prad za drogi :-)

    Na pociągu jest dużo miejsca na panele :-)