-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwne zachowanie hamulca
Date: Thu, 20 Sep 2012 13:04:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <k3et83$k77$1@node1.news.atman.pl>
References: <7...@t...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: nat-goc4-62.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1348139075 20711 31.178.126.125 (20 Sep 2012 11:04:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Sep 2012 11:04:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 120920-0, 20.09.2012), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466362
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacus1Rex" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:70b28efb-f111-4de6-aca2-a1c60b89d6d0@t13g2000vb
x.googlegroups.com...
Witam. Jestem na forum nowym, choć od dłuższego czasu śledzę uważnie
Wasze uwagi, rady i spostrzeżenia.
Mam problem. Zdarza się, że w trakcie hamowania wciskając kilkakrotnie
w krótkim odcinku czasu (np. raz za razem) hamulec po którymś razem
pedał twardnieje i hamowanie staje się mało skuteczne. Taki objaw
zaobserwowałem na jeździe na tzw. luzie.
Czy może to być wężyk podciśnienia serwa?
Jaka jest średnica tego wężyka?
Proszę o odpowiedź
Wszystko zależy jak często jest to "raz za razem". Jeśli nie ma przerw
pomiędzy naciśnięciami hamulca, to ten objaw może być prawidłowy. Pompa
podciśnienia albo kolektor dolotowy nie nadąża z "produkcją" podciśnienia.
Jeśli przerwy pomiędzy hamowaniami są po kilka sekund, to może to świadczyć
o nieszczelności wężyka, zaworka, membrany w serwie, uszkodzeniu pompy
podciśnienia (jeśli to diesel).
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.12 13:24 Chris
- 20.09.12 13:54 4CX250
- 20.09.12 20:13 tÎż
- 21.09.12 13:08 masti
- 21.09.12 14:19 4CX250
- 21.09.12 15:12 masti
- 21.09.12 15:23 4CX250
- 21.09.12 15:30 masti
- 21.09.12 15:35 Chris
- 21.09.12 15:43 4CX250
- 21.09.12 15:45 4CX250
- 21.09.12 15:49 masti
- 21.09.12 15:54 4CX250
- 21.09.12 15:55 Hinek
- 21.09.12 18:41 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=