  • Data: 2023-05-18 19:01:06
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/05/2023 18:47, Marek wrote:
    > Prosto.

    Nie da się w prosty sposób. Ten język nie dysponuje niczym na poziomie
    kontroli składni kodu usera poza popsutym preprocesorem.

    Widziałem zrobione to na makrach.

    Nie działało dobrze, ale za to zajmowało kilkadziesiąt kB makr.

    Wynajdywanie popsutego C++ jest typowym zagadnieniem w embedded.

    > Śmierć frajerom.

    Mam najdzieję, że nie pracujesz zawodowo z czymkolwiek majacym nawet
    odległy związek z programowaniem rzeczy niebezpiecznych.