    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Date: Wed, 24 May 2023 13:48:07 +0200
    <u4afc0$4ad$1$grzegorz@news.chmurka.net> <u4b7p6$1j7m6$3@news.icm.edu.pl>
    <90dql20u82tc.fnrqd8gmq8nh$.dlg@40tude.net>
    <u4fjtn$25f5e$1@dont-email.me> <d2a2opi2cqx.dpbk606pibnh$.dlg@40tude.net>
    <u4fmll$25qd5$1@dont-email.me>
    <13gsg2icl2peg.ptxnu29vcxr9$.dlg@40tude.net>
    <u4fsru$26eq7$1@dont-email.me>
    <mwxft3rl50ae$.ikk8r2nn1eah$.dlg@40tude.net>
    <u4g59l$27b12$1@dont-email.me>
    <1wqspnfzcove6.972kq4b2otw1$.dlg@40tude.net>
    <u4gjcj$28pp7$1@dont-email.me> <u4kklq$23acj$1@news.icm.edu.pl>
    <u4kmro$2ufqq$1@dont-email.me> <u4kppd$uk3$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u4kpv2$2um0u$1@dont-email.me> <u4ksta$qk$1$Janusz@news.chmurka.net>

    On 24/05/2023 13:38, Janusz wrote:
    > Sraty taty, chodzi na  atmedze8 bo akurat taka miałem, zajmuje całe 668
    > bajtów wszystkiego :) Wystarczyłby 2kilowy attiny :)

    Na 668 bajtach kodu nie ogarniesz szerokości znaku po Koreańsku.

    Innymi słowy, masz zagadnienie zupełnie inne, niż ogarnianie ogólnego
    przypadku, o którym była mowa w dyskusji.

    Masz zagadnienie ogarniania specyficznego przypadku. W dodatku
    trywialnego, sądząc po ilości kodu.

    Troche, jak byś marudził, że C++ powinien mieć pełen support dla grafiki
    3D, bo kolega, w kasie fiskalnej, musi narysować prostokąt.

    > Nie rozumiem, możesz jaśniej?

    Zarzut (io) był, że C++ nie wspiera unikodu. Nie musi, to niszowa
    funkcjonalność w zastosowaniach C/C++. Znacznie łatwiej osiągnąć to
    przez bibliteki poza standardem C++. Są wtedy dobrane dokładnie do
    zaganienia, a nie uniwersalne. Jak by C++ wspierał unikod, to zaraz było
    by biadolenie embedowców, że doinkludowanie std::string powoduje
    dolinkowanie 4MB kodu obsługi języka RongoRongo.

    No wiec nie jest to potrzebne. Od tegą są biblioteki zewnętrzne, jak Qt.
    Chcesz to masz. Nie chcesz, to masz char* i rękodzieło. Dla każdego coś
    dobrego.