    From: Netx <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dźwięk po HDMI na Windows 7?
    Date: Sat, 27 Jun 2009 17:45:35 +0200

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:h251t4$2sp$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Czego wymagasz od bety?

    No pewnie masz rację, może za dużo wymagam od wersji nieprodukcyjnej.
    Przed chwilą po kolejnych eksperymentach sprawdziłem że działa dźwięk
    (pod W7 x64) z dużo wcześniejszymi sterami 186.18 (Windows WDDM v1.1).
    Więc to jest tak jakby krok wstecz, tzn. w nowych sterach nVidia coś
    jakby zepsuła.
    W każdym razie nie wygląda to już na problem sprzętowy więc wątek można
    uznać za zamknięty. Poczekam na wersję produkcyjną Windows 7.

    Pozdrawiam,
    Marek