  • 1. Data: 2009-06-27 12:05:04
    Temat: Dźwięk po HDMI na Windows 7?
    Od: Netx <g...@g...pl>

    Mam pytanie, trochę OT, ale niekoniecznie, czy komuś udało się mieć
    dźwięk po HDMI (na odbiorniku TV) na kartach nVidii pod Windows 7 (u
    mnie x64)????
    Na Vista działa, a pod Windows 7 u mnie nie chce za nic w świecie.
    Próbowałem już chyba wszystkie możliwe ustawienia. Karta GF GTX260. Mam
    nie oryginalną przejściówkę DVI/HDMI ale pod Vistą działa z dźwiękiem.
    Jestem w trakcie "supportu" od nVidia i oni twierdzą że nie są w stanie
    "odtworzyć" mojego problemu z brakiem dźwięku pod Windows 7 (x64).
    Nie wiem czy to u mnie kwestia nieoryginalnej przejściówki DVI/HDMI czy
    sterów nVidia czy czegoś innego. Stery 186.18.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-27 15:18:44
    Temat: Re: Dźwięk po HDMI na Windows 7?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > "odtworzyć" mojego problemu z brakiem dźwięku pod Windows 7 (x64).
    > Nie wiem czy to u mnie kwestia nieoryginalnej przejściówki DVI/HDMI czy sterów

    Czego wymagasz od bety?

  • 3. Data: 2009-06-27 15:45:35
    Od: Netx <g...@g...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:h251t4$2sp$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Czego wymagasz od bety?

    No pewnie masz rację, może za dużo wymagam od wersji nieprodukcyjnej.
    Przed chwilą po kolejnych eksperymentach sprawdziłem że działa dźwięk
    (pod W7 x64) z dużo wcześniejszymi sterami 186.18 (Windows WDDM v1.1).
    Więc to jest tak jakby krok wstecz, tzn. w nowych sterach nVidia coś
    jakby zepsuła.
    W każdym razie nie wygląda to już na problem sprzętowy więc wątek można
    uznać za zamknięty. Poczekam na wersję produkcyjną Windows 7.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2009-06-27 17:27:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tak jakby krok wstecz, tzn. w nowych sterach nVidia coś jakby zepsuła.

    nvidia nie potrafi pisać sterowników. Nawet po roku od premiery Visty sterowniki
    powodowały BSOD, albo miała problemy z poprawnym wyświetlaniem tekstur.