  • Data: 2009-03-15 17:14:22
    Temat: Re: E51 - WiFi
    Od: "Michal" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest jakiś sposób na czasowe zablokowanie innych połączeń z netem poza
    > WiFi, ale taki który łatwo byłoby wyłaczyć?

    sa softy tyupu smart connect itd.

    ja uzywam psiloc connect.
    w profilach polaczen robi sie profil psiloc connect.
    laczy sie zapisanymi pktami wifi o ile sa dostepne
    a w sytuacji gdy jestes w w miejscu gdzie nie ma twojegu pktu wifi
    mozna ustawic by laczyl sie przez profil gprs 3/g oraz ustawic
    czy moze czy tez nie laczyc sie w roamingu.

    mi to fajnie sie sprawdza - w domu mam wifi
    w pracy tez wiec sprawdzanie poczty realizowane jest prawie za free...