  • Data: 2020-10-27 02:43:28
    Temat: Re: EOT EOD - Zasciankowosc, pruderia, safandulstwo - (Fix na odrdzewiacz)
    Od: PutantatorFundaletur <P...@i...org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    czarek <c...@p...fm> wrote

    > Myślisz, że zrobiłeś mi na złość cytując mój adres?
    > Potwierdziłeś tylko, że jesteś wielkim kretynem

    > Prezent dla ciebie: c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm c...@p...fm
    > c...@p...fm

    Sprezentuj sobie adwokata, od tej pory
    definitywnie skonczyly sie przelewki.

    Od czasu do czasu prowadze Convoy przez
    szesc granic. Zjazd na 91 z A2 'Emilia' znam
    jak wlasna kieszen. Nastepny dopasuje z
    terminem jawnego posiedzenia sadowego w
    Zgierzu lub Łodzi.

    Kolejny zniknie z internetowej areny, tak
    jak juz wielu cwancykatorow wyrugalem.

    --
    Skracacz linkow - do czego słuzy?

    >>> https://bit.ly/3muF3f5 <<<