  • 1. Data: 2020-10-20 14:09:12
    Temat: Fix na szkło hart.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Kupiłem badziewne szkło - częst mocno się maziało i palec się zacinał.
    Taki se wymysliłem patent.
    Posmarowałem wd40, zostawiłem na chwilę, wytarłem. Działa lepiej -
    przynajmniej w warunkach, w których poprzednio palec "skrzypiał" na
    szkle. Żadnych negatywnych skutków ubocznych.

  • 2. Data: 2020-10-20 15:47:18
    Temat: Re: Fix na szkło hart.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.10.2020 o 14:09, pueblo pisze:

> [...]
    > przynajmniej w warunkach, w których poprzednio palec "skrzypiał" na
    > szkle. Żadnych negatywnych skutków ubocznych.

    To jeszcze wymyśl patent na suche palce :) Mnie wkurwiają wszelakie
    szkiełka bo traktują moje palce jak bym był w rękawiczce :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-10-20 15:47:43
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    pueblo <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > przynajmniej w warunkach, w których poprzednio palec "skrzypiał" na
    > szkle. Żadnych negatywnych skutków ubocznych.

    Mnie wystarczy moje własne wd40, które mam na palcach. Już po krótkiech
    chwili używania był prawie ja całym szkle. :-)

  • 4. Data: 2020-10-21 13:33:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-20 o 15:47, LordBluzg(R) pisze:

    > To jeszcze wymyśl patent na suche palce :) Mnie wkurwiają wszelakie
    > szkiełka bo traktują moje palce jak bym był w rękawiczce :)

    Dwa lata temu zakupiłem szkło Whitestone Dome Glass
    https://www.whitestonedome.com/

    Odczucia lepsze niż z oryginalną szybą na S9 Plus.

    Do tej pory wygląda jak w momencie założenia, pomimo, że nie dbam o telefon.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-10-21 23:37:11
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj HongDongDigiBong, 21 paź 2020 w news:rmphan$tp0$1@solani.org
    napisałeś/aś:

    > pueblo <n...@n...pl> wrote
    >

    > To trzeba być masochistą, aby nakładać kondomy
    > na srajofony!

    Tak lubię. A wd40 na hemoroidy

    > Ten wdSraj to nic innego jak nafta, odrdzewiacz
    > (pod nazwą Karamba) i chemiczne środki
    > dyspersyjne.

    to jeszcze podaj skład CColi

  • 6. Data: 2020-10-23 15:05:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-22 o 03:38, HongDongDigiBong pisze:
    > Dzieki temu w kilka godz. czysci
    > np. sruby z rdzy (wlasnie bedzie
    > potrzebny przy zmianie kol).

    Sprawdzałam osobiście czy czyści śruby. Nie czyści.

  • 7. Data: 2020-10-23 16:41:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 23.10.2020 o 15:05, Animka napisała:

    > Sprawdzałam osobiście czy czyści śruby. Nie czyści.

    Coca-Cola czyści.

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html

  • 8. Data: 2020-10-23 20:55:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-23 o 16:41, collie pisze:

    > Coca-Cola czyści.

    Jak napisałam: nie czyści.
    Za to jest podobno lecznicza dla żołądka :-)

  • 9. Data: 2020-10-23 23:14:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 23.10.2020 o 20:55, Animka napisała:

    > Jak napisałam: nie czyści.

    Czyści. I nie bądź upierdliwa jak ten Beduin:

    Spotyka się Beduin na pustyni z białym. Biały ma papugę
    na ramieniu, a Beduin węża wokół szyi.
    - Te, biały - mówi Beduin - Coś ty za jeden?
    A on mu:
    - Polak.
    - Słyszałem, że wy tam nieźle chlejecie w tej Polsce.
    - A napijemy się od czasu do czasu.
    - A napijesz się jednego?
    - A napiję!
    - Ale wiesz, to taki ciepły, mocny bimber z bukłaka.
    - Dawaj!
    Wypił jednego i nic. Beduin nie wierzy i pyta:
    - A drugiego wypijesz?
    - Wypiję!
    Nalał. Polak wypił i nic.
    - A trzeciego wypijesz?
    - Wypiję!
    Nalał. Polak wypił i tylko rękawem otarł gębę...
    - A czwartego?!
    Wtedy odzywa się zniecierpliwiona papuga Polaka:
    - I czwartego, i piątego, i szóstego też, i w ryj dostaniesz
    i tego robaka ci zjemy!

  • 10. Data: 2020-10-24 12:05:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-23 o 23:14, collie pisze:

> [...]
    > - A czwartego?!
    > Wtedy odzywa się zniecierpliwiona papuga Polaka:
    > - I czwartego, i piątego, i szóstego też, i w ryj dostaniesz

    LOL
    Czy tym robakiem miał być wąż?