-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Shrek <u...@d...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Efektywna jazda w korku
Date: Sat, 28 Apr 2012 18:42:40 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f9a60a8$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<jndtb7$26d$1@inews.gazeta.pl>
<4f9aaa30$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jnf3h1$b5p$1@inews.gazeta.pl> <jng22l$t79$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b8d30$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng5kd$6et$1@inews.gazeta.pl>
<4f9b9ba1$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bad13$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<jngd6j$m9c$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bb8ef$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<jngdr8$nam$2@inews.gazeta.pl>
<4f9bc573$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<jnggv3$hp$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bc96d$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<jngj56$546$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bd3b6$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<jngkbc$7fa$1@inews.gazeta.pl>
<4f9bd8ca$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<jnh5bf$f5a$4@inews.gazeta.pl>
<4f9c1b88$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1335631355 18692 83.142.196.43 (28 Apr 2012 16:42:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Apr 2012 16:42:35 +0000 (UTC)
X-User: lskorupka
In-Reply-To: <4f9c1b88$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
Thunderbird/11.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446574 pl.pregierz:2002499
[ ukryj nagłówki ]On 2012-04-28 18:32, RedLite(R) wrote:
> W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze:
>
>> Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie
>> blisko prawej strony
>
> Bo taka jest zasada. Są wyjątki, ale nie zmienia to faktu, że to jest
> punkt wyjścia.
A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak są
jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?
Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku
mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad
ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych
czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna
odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym
wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym
pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).
Zostaje kwestia pasów 2+1, ale wtedy jest podwójna ciągła, co powinno
rozwiać wątpliwości, zresztą przypadek tak marginalny, że nie chce mi
się o nim dyskutować - mogę ci oddać walkowerem, albo strzałkami
kierunkowymi na pasach tu sytuacja jest oczywista.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.04.12 18:43 Shrek
- 28.04.12 20:51 Ghost
- 28.04.12 20:51 RedLite(R)
- 28.04.12 20:55 Ghost
- 28.04.12 21:07 RedLite(R)
- 28.04.12 22:29 Cavallino
- 28.04.12 22:29 Cavallino
- 28.04.12 22:31 Cavallino
- 28.04.12 22:31 Cavallino
- 28.04.12 22:31 bartekltg
- 28.04.12 22:32 Cavallino
- 29.04.12 08:56 Ghost
- 29.04.12 11:51 Shrek
- 29.04.12 11:52 Shrek
- 29.04.12 11:55 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=