  • Data: 2020-10-16 14:16:11
    Temat: Re: Elektrolit na jakie napięcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    czwartek, 15 października 2020 o 19:25:03 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

    >W sumie mogłem się domyślić, składowa zmienna to +/- 1V w torze
    >sygnału cokolwiek by ten efekt nie robił :) Dzięki, na panikę nie ma
    >tabletek :)

    Napiecie z przetwornika jest chyba znacznie mniejsze ?
    A inne napiecia juz w tych urzadzeniach ... to generowane z napiecia
    zasilania, wiec nie przekroczą.

    Musialbys tam jakies cewki miec, albo całą przetwornicę, albo ...
    jakis powielacz kondensatorowy, a raczej nic takiego nie ma ...

    J.