    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <600aaa3f$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <j13d909nwxjz$.dlg@myjk.org>
    <600c0144$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <kdkbmleqhtbk$.dlg@myjk.org>
    <600d4b5e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <rujuos$4fe$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <600d8ba4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d8d9c$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0zigcrvcr3b$.favbsxmttkg$.dlg@40tude.net>
    <600d95e6$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <600e8242$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <600ed885$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <600fd76e$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Date: Tue, 26 Jan 2021 16:53:48 +0100

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-01-25 o 15:41, Shrek pisze:

    [...]
    >A tak prywatnie to sądzę, że Bóg ma jakieś plany. Gdy już dochodzimy
    >do ściany w jakimś zakresie, nagle pojawiają się nowe rozwiązania.
    >Pamiętam (z literatury), jak prognozowano rozwój Paryża, który miał
    >utonąć w końskim gównie (swoją drogą tydzień temu widziałem firm
    >pokazujący ten problem w Nowym Jorku ok. 100 lat temu - hałdy
    >końskiego łajna sięgające 4 pięter rozmieszczone co kilka ulic...).

    Cos chyba przesadzasz ... z tymi 4 pietrami.

    >Potem przyszło odkrycie możliwości ropy. Ropa się kończy, będą
    >elektryki.

    Ropa sie skonczy, moze wrocimy do koni :-)

    Tylko ... to juz nie bedzie uciazliwe g*, tylko cenny surowiec do
    biogazowni :-)

    >A ponieważ wydaje się, że przetwarzanie spływającej ze Słońca energii
    >wydaje się nie mieć końca, to ten rozwój przystopuje. Najwyżej będą
    >się pojawiały rozwiązania właśnie w magazynowaniu tej energii oraz
    >coraz oszczędniejsze odbiorniki.

    Ogolnie - gdyby nam sie to udalo, to swietnie.

    Gdzies tam jednak w tle - byc moze trzeba bedzie przykrecic ten
    konsumpcyjny styl zycia, robic lepsze samochody, zeby na 30 lat
    starczaly :-)

    To sie zabroni :-(

    J.