    Subject: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 27 Jan 2021 09:47:29 +0100

    W dniu 2021-01-27 o 09:06, Myjk pisze:
    > Tue, 26 Jan 2021 01:27:42 +0100, ii

    > Mam sztywne, bo nie ma potrzeby mieć dynamicznego.

    > Nie musi być osobnego wyjścia, wystarczą sterowniki na "kontakty"
    > komunikujące się z operatorem via net. Umówmy się, dzisiaj każdy kto ma
    > prąd, ma też internet, a już z pewnością ma internet taki co ma EV w
    > garażu. Generalnie ja tu znowu widzę robienie problemu tam gdzie go nie ma.

    Wydaje mi się, że via net to może być wysłana informacja z licznika, ale
    nie z niczego za nim. Nie można - na razie - sterować niczym co znajduje
    się z drugiej strony licznika. Ale głowy nie dam.
    Z drugiej strony - jeśli zajdzie taka potrzeba to pewnie się da -
    wystarczy zamontować odpowiednią przystawkę przed licznikiem i dalej
    albo kabelkiem albo jakieś Wifi. Ponieważ przyrost nie będzie lawinowy
    to jest to do zrobienia bez problemu.
    T.