  • Data: 2021-01-31 19:17:53
    Temat: Re: Elektromobilność - chyba tylko latem?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Shrek.
    On 31.01.2021 09:10 you wrote:

    > Nie zacznie bo to inne protokoły. I najważniesze - tu nie chodzi o
    > wyłaczenie lampki (pokazałem, żeby wykazać, że już na tym polu
    > leżymy)

    Ejże. Nikt nie mówi że to licznik ma bezpośrednio sterować lampkę. To w
    jaki sposób operator włączy lampkę, jest sprawą drugorzędną. Równie
    dobrze może tym gniazdkiem samodzielnie zarządzać.
    I żebyś się nie przyczepił - gniazdko może się komunikować bezpośrednio
    z licznikiem jego protokołem.

    Nie za bardzo Tauron się chwali ani też nie mam imperatywu żeby tracić
    czas na szukanie ale znalazłem jakąś prezentację związaną z AMI na
    której jest rysunek do czego to ma służyć.
    https://amiplus.tauron-dystrybucja.
    pl/-/media/offer-documents/amiplus/baza-wiedzy/20-02
    -05_mjurczyk_infrasec
    -2020.ashx

    Pewnie dla gospodarstw domowych z ich mocą umowną, to nie za bardzo
    będzie stosowane, ale dla dużych odbiorców jak najbardziej.

    --
    Pete