  • Data: 2021-01-26 18:28:49
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rupen1$r4n$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 26-01-2021 o 16:47, J.F. pisze:

    >Bez przesady.
    >Zatankowałem przed Jastrowiem.

    Czyli jakies 20km za Piłą

    >Ale i tych kilkadziesiąt km jest problemem jeśli się nie
    >przygotujesz, bez znaczenia czy jadąc bev czy ice.

    O tyle ma znaczenie, ze jak mnie zostanie cwierc baku, to jeszcze nad
    morze z tej Piły dojade :-)

    >Bo uwierzyłem w bajanie eletrofobów, że stacje są wszędzie
    >przecież.... ;-)

    Sa w Pile, sa w Jastrowiu - nie rozumiem zarzutu.
    Wystarczy nie olewac lampki rezerwy, albo zrobic sobie ulubiony
    wypoczynek co 300km i zatankowac do pelna ...

    Przy czym u mnie po 300km to ciagle ponad pol baku, wiec tankowac mi
    sie nie chce :-)

    J.