  • 1. Data: 2021-01-22 12:16:30
    Temat: Elektryczne przygody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=maOgXP1Gawk

    https://www.youtube.com/watch?v=lEflt-nkhzc

    Nie ma jedzenia obiadu w czasie ladowania, tylko szybki hotdog :-P
    Swoja droga - co ci Polacy sobie mysla ... no wpierdol im ...

    Ciekawe, co by sie musialo stac w kraju, aby wszystkie stacje paliwowe
    zablokowac ... hm,

    -blackout ... np na skutek przeciazenia ladowaniem EV :-)
    -awaria serwerow Orlenu/Shella/BP ... stacje chyba potrafia dzialac
    autonomicznie ... przynajmniej na razie :-)
    -awaria VISY/MC/bankow

    -awaria kas fiskalnych, szczegolnie tych nowych on-line ? Juz raz
    jedna masowa byla ...

    -awaria chmury ... za pare lat, jak sie wszystko sceduje na chmure ...

    J.

  • 2. Data: 2021-01-22 14:29:36
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/01/2021 11:16, J.F. wrote:
> [...]
    > masowa byla ...
    >
    > -awaria chmury ... za pare lat, jak sie wszystko sceduje na chmure ...

    To nie jest ten kolo co Tesla trzy dni jechal do Chorwacji spiac po
    parkingach i podziwiajac piekne widoki w nocy?

  • 3. Data: 2021-01-22 14:35:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-22 o 12:16, J.F. pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=maOgXP1Gawk

    Oni do tych Włoszech ciągnęli ze sobą z polski lawetę.
    Wiedzieli że taka awaria nastąpi?

    > https://www.youtube.com/watch?v=lEflt-nkhzc

    Zostawia gość pojazd na ładowarce i byle jaki chłystek może
    mu go odłączyć od prądu bo uważa że należy mu się pierwszeństwo.
    Wszak są w trasie i to w trzy samochody więc jakiś lokals ma
    spierdalać i odstąpić ważnemu panu miejsce.

    Ale chłystek doszedł do ciekawych obserwacji, ładowarek jest w
    europie mnóstwo, ale są problemy ze skorzystaniem z nich.
    Przekonał mnie też że jazda elektrykiem przez europę to strata
    czasu i nerwów.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2021-01-22 16:41:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2021 o 12:16, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=maOgXP1Gawk
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=lEflt-nkhzc

    Myjk Jacek, i inne Cavaillne, czytacie?
    A przecież nie ma problemu z ładowaniem w trasie, i tak co 300km trzeba
    zrobić odpoczynek...

  • 5. Data: 2021-01-22 16:43:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2021 o 12:16, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=maOgXP1Gawk
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=lEflt-nkhzc

    A w ogóle to jesteś hejter i szerzysz defetyzm.

  • 6. Data: 2021-01-22 17:12:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Oni do tych Włoszech ciągnęli ze sobą z polski lawetę.
    >Wiedzieli że taka awaria nastąpi?

    Zobacz 5:40 - laweta prezent wiozla.

    Dobrze, ze nie byla elektryczna :-)

> [...]

    >europie mnóstwo, ale są problemy ze skorzystaniem z nich.
    >Przekonał mnie też że jazda elektrykiem przez europę to strata

    No, jak sie wzorem Cavallino zaplanuje nocleg co 300km i zwiedzanie
    lokalnych atrakcji, to moze nie :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-01-22 17:46:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 22/01/2021 11:16, J.F. wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=maOgXP1Gawk
    > https://www.youtube.com/watch?v=lEflt-nkhzc
    >
    >To nie jest ten kolo co Tesla trzy dni jechal do Chorwacji spiac po
    >parkingach i podziwiajac piekne widoki w nocy?

    Ten sam, wielki fan elektrykow :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-01-22 18:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    [...]

    cd

    wspolczynniki jednoczesnosci obowiazuja tez Tesle :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=BvgubNvxGRg

    Shrek dobrze pisal - EV sa fajne, poki ich nie ma :-P

    Nie, zaraz - oni ograniczyli ilosc energii, nie moc.
    Stacja prawie pusta, wiec to nie o moc przylacza chodzi, o ilosc ludzi
    czekajacych w kolejce tez nie, wiec o co ?

    Blad komputera ... czy prad na gieldzie drogi, wiec Tesla stara sie
    ograniczyc pobor i koszta ?

    ****
    Bedzie lepiej
    https://youtu.be/wmBTTPCIGe0?t=162

    https://youtu.be/PLlxpkXtQ1k?t=120
    mozna obejrzec od poczatku - 1800km autem o zasiegu 170 km :)
    Nie mozna ? Mozna.

    mowicie, ze krotki odpoczynek w trasie dobry jest ? To obejrzyjcie
    do konca :-)

    ****

    z wizyta u sasiada, czyli spieprzaj dziadu
    https://www.youtube.com/watch?v=6L4CT9qxRsc

    ****

    Ile to mowicie - 10kWh/100km ?

    https://youtu.be/oFgHsNEBFTY?t=60

    Pompa cieplna fajna rzecz ... chyba

    ****

    Taa ... to kiedy Daniel kupi diesla ? :-)
    Rok minal, nie kupil ... twardym trzeba byc, nie miekiszonem :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-01-22 19:12:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-22 o 17:12, J.F. pisze:

    > Zobacz 5:40 - laweta prezent wiozla.

    Jakby prezent nie był niepełnowartościowy to by sam dojechał.

    > Dobrze, ze nie byla elektryczna :-)

    Szkoda że nie dostali elektrycznej. Może by to ich czegoś nauczyło.

    > No, jak sie wzorem Cavallino zaplanuje nocleg co 300km i zwiedzanie
    > lokalnych atrakcji, to moze nie :-)

    To niech jadą samochodem a nie rowerem czy wyrobem niepełnowartościowym
    o zasięgu roweru.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-01-22 20:11:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-01-2021 o 16:41, nadir pisze:

    > Myjk Jacek, i inne Cavaillne, czytacie?

    Tak.
    Ale Jarek nic napisał, więc nie ma co czytać.
    Ani jednego słowa.

    A linki do filmów to sobie może głęboko wsadzić....