  • Data: 2017-12-18 16:22:40
    Temat: Re: Elektryczność a środowisko
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.zbf27dycctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 15.12.2017 o 20:25 HF5BS <h...@...pl> pisze:

    > Ja też. Po prostu zwracam uwagę, że nie jest możliwe zabezpieczenie przed

    Jasne i logiczne. Jak się zabezpieczysz przed pierdylionem, to zajdzie
    pierdylion pierwsze.

    > wszystkim. Analizując kolejne wypadki i zabezpieczając się przed kolejnymi
    > ewentualnościami oczywiście zwiększa się bezpieczeństwo ale 100% się nigdy

    Otóż to - nigdy. Pozostaje dążenie do doskonałości. Bo to też rzecz względna
    i wobec jednego punktu odniesienia będzie doskonałością absolutną, a wobec
    innego, będzie bezużytecznym chłamem.

    > nie osiągnie. Tak samo jak i samoloty nigdy nie będą w 100% bezpieczne.

    Super-zabezpieczenia, technika, program, nawet procedury, a były przypadki,
    że pilot, czy ktoś załogi, dostał pierdolca i rozbił maszynę, z ludźmi na
    pokładzie, albo było tego blisko. Bądź z innej paki - super-zabezpieczenia w
    jednym temacie przyczyniły się do tragedii, bo zaszło coś, co nie było
    przewidziane i zabezpieczenie okazało się gwoździem do trumny. Stąd mnie
    bierze przy takich rozważaniach uwzględnić rzeczy nawet skrajnie
    nieprawdopodobne, jak np. to, że, zgodnie z powiedzeniem, jak ktoś ma pecha,
    to go w drewnianym kościele cegła w łeb wyrżnie. Pomijam już błędy
    człowieka, cały czas mam na myśli problem techniczny, ewentualnie
    proceduralny, bo np. procedura okaże się do dupy, bo przegapia, albo źle
    umiejscawia, jakiś drobny w sumie szczegół. ITD.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.