-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ndo0h7$vap$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<ndo2pm$utq$1@node1.news.atman.pl> <ndo78m$3on$1@node1.news.atman.pl>
<56ffaabb$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<56ffad8a$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<fs0jxwnrzrr1$.1g36uty4h6vnf$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Elektryczny hamulec ręczny
Date: Sun, 3 Apr 2016 17:52:15 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 160403-0, 03.04.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 41
Message-ID: <57013c2a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1459698730 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 659 89.72.242.154:2194
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579311
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:fs0jxwnrzrr1$.1g36uty4h6vnf$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 2 Apr 2016 13:31:25 +0200, yabba napisał(a):
>
>> Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:56ffaabb$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
>>>W dniu 2016-04-02 o 12:35, Arkady pisze:
>>> Mam opla merivę i tam zapinać pasów nie trzeba. Sam hamulec jest o tyle
>>> wygodniejszy, że nie trzeba o nim pamiętać i sam się zwalnia przy
>>> ruszaniu.
>>>
>>> Jak działa, to jest moim zdaniem fajna sprawa.
>>
>> Działa zero/jedynkowo czy można nim dozować siłę hamowania?
>
> Musi być - inaczej policjant zabierze dowód, a SKP nigdy więcej nie odda
> ;)
>
>> Czy można nim hamować w przypadku awarii hamulca zasadniczego?
>
> Jak wyżej - jest to konieczność wynikająca z przepisów.
Ufff...
>
> Natomiast realizowane jest to w mega nieintucyjny sposób wymagający użycia
> włącznika i trzymania (może być w sumie różnie w różnych autach).
Czyli w razie awarii hamulca człowiek jest w stresie i musi sobie jeszcze
przypomnieć z instrukcji jak to dziadostwo uruchomić?
Gratulacje dla konstruktorów. :(
> O zawracaniu na ręcznym zapomnij :)
A to niedobrze. :)
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.16 17:57 J.F.
- 03.04.16 18:30 Tomasz Pyra
- 03.04.16 18:31 Tomasz Pyra
- 03.04.16 19:03 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=