-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagv251.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryki dostały "bana" na promy w Norwegii.
Date: Mon, 23 Jan 2023 12:50:07 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <zqbfv75alkez$.1tk30pw3k8lgh.dlg@40tude.net>
References: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
<63ce71d7$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: aagv251.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagv251.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.177.251";
logging-data="28208";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710506
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 23 Jan 2023 12:39:02 +0100, cyklista wrote:
> W dniu 23.01.2023 o 12:18, T. pisze:
>> Problem z pożarami samochodów elektrycznych polega na tym, że są one
>> zwykle nieprzewidywane i wieloetapowe, a do tego mogą następować bardzo
>> gwałtownie. Wszystko z powodu ogniw w akumulatorach, które są od siebie
>> odizolowane, a ich zapłon może postępować w dość długich odstępach.
>> Czasami zdarza się, że ugaszenie płonącego samochodu elektrycznego może
>> potrwać kilka godzin i gdy czynność zostanie zakończona, nagle okazuje
>> się, że doszło do ponownego zapłonu.
>
> No właśnie, wystarczy elektryki wpuszczać na samym końcu i w razie
> pożaru po prostu je wypchać do wody.
To chyba nie jest takie proste.
Nie ze wszystkich pokladów ?
> ps. nie wiem co prawda co na to przepisy o ochronie środowiska, bo
> finansowo to jest najlepszy i najtańszy sposób dla przewoźnika i jego
> ubezpieczyciela.
Bałtyk duzy, a ocean jeszcze wiekszy.
Tylko ciekawe, co na to ubezpieczyciel, gdy "dowodów brak" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-26 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-04-26 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-04-26 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-04-26 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-26 Białystok => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT
- 2024-04-26 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-26 Warszawa => Product Owner/ Product Manager <=
- 2024-04-26 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-04-26 Gdańsk => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-04-26 Jak się płaci CIT ?
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=