  • Data: 2018-11-03 20:34:42
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Instalacja ma tyle lat co samochód (bo fabryczna), czyli 18.

    Jak ma 18, to ja nie wiem. Może jeszcze śrubką reguluje się mieszanke,
    ale w takim razie twoje doświadczenia z 18 letnim LPG mają się nijak do
    nowoczesnego (czyli tak 10 letniego LPG).

    Jak nie masz bezpośredniego wtrysku benzyny, to zakładasz LPG i ma
    jeździć jak na beznynie. Jak czujesz różnice, to gazownik ma poprawić aż
    nie będziesz czuł.

    Shrek