    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Date: Fri, 24 Mar 2023 14:47:39 +0100
    <tukebl$3unrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tul3ua$3gpu4$1@news.icm.edu.pl>
    <tul719$4on$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tumcnj$2qd$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1n2mg8n9p1vex.1kzk90esqypjv$.dlg@40tude.net>
    <tunb0a$m49$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@4...net>
    <tvefu1$cfa$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1npbxtqixznbj$.1cwrr754ma8un$.dlg@40tude.net>
    <tvf265$1ff2f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <tvg0sk$1h1i7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ncr5pjlgkz0q$.vhtksuix4id3.dlg@40tude.net>
    <tvhcjr$1pb$4$Cav@news.chmurka.net>
    <i...@4...net>
    <tvj5vq$6kn$1$Cav@news.chmurka.net>

    On Fri, 24 Mar 2023 04:38:35 +0100, Cavallino wrote:
    > A jak myślisz, na podstawie swojej wiedzy o wartościach brutto i netto?
    > Naprawdę musisz koniecznie zapytać o wszystko na grupie?

    > A przeczytałeś na co odpowiadasz?

    Jakos Cie źle zrozumialem kiedy ta sciema, stąd i wątpliwosci.

    > O tym przecież napisałem.

    > O to właśnie chodzi.

    No ale ja wiem jak ja potrafie jezdzic, wiec o to pretensji nie mam
    ... chyba, ze te 400km to przy predkosci 50km/h na autostradzie :-)

    Poza tym teraz urzedasy narzucily jakies testy ... i ja juz zupelnie
    nie wiem ile auto powinno palicc.
    Dawniej, jak bylo spalanie przy 90 i 120km/h, to cos tam wiedziałem.

    > I wobec tego masz nie wiedzieć czy masz 200, 300 czy 400 KM?

    No ale nie wiesz. Np przez 5s moc bedzie zalezala od baterii i
    otoczenia, potem sie zacznie ograniczanie do coraz mniejszej mocy w
    miare przegrzewania róznych elementow - co ci maja napisac?

    A i tak nie bedziesz mocy uzywal, bo za bardzo baterię doi :-P

    > Ma przecież wybór - może sobie nowy kupić.

    I uslyszy "nie ma pan zdolnosci", taki ma wybór :-)
    Ale nie ciesz sie - przeciez to ty bedziesz sprzedawał :-)

    J.