  • Data: 2023-06-07 11:06:42
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą cd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jun 2023 08:00:28 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale jednak.
    > Zwyczajowi tani producenci komórek czy hulajnóg nie interesują się w
    > ogóle tym co sprzedali.

    Kwestia ceny - jakby samochod za 200k po 2 latach wysiadl na dobre,
    to bys protestował. A jak teraz widzę odkurzacz za 99zl, to mnie nie
    interesuje ile wytrzyma :-)

    > Nawet softu nie da się zaktualizować - moja komórka ma nadal Android 8.

    No ... działa? Działa. Mozna powiedziec, ze tak samo dobrze, jak gdy
    kupiłes :-P
    A jak dlugo producent ma aktualizacje robić? 5 lat, 10, 20, 100?

    A w samochodach ile miałes aktualizacji? I protestowałeś, że tak mało?
    (nie dotyczy map w nawigacji oczywiscie :-)

    Teraz sie zmieniło o tyle, ze telefony "szczelne", bateria niewymienna
    ... wytrzyma ile wytrzyma.
    Ile sobie obiecujesz po samochodzie? 3 lata i niech sie nowy nabywca
    martwi? Czy od telefonu tez chcialbys 15 lat pracy na jednej baterii?

    A kolejna sprawa, ze zwolnił szalony postep w elektronice, kiedys
    po 2 latach sam chiales nowy telefon, bo stary za słaby ...

    > Wymienią, o ile to będzie przyczyna.
    > Już w artykule z linka była o tym mowa.

    Mowa jest cierpliwa :-)

    > Ale bardziej niż bev.
    > Tylko hejt mniejszy.

    Chyba jednak malo zagrazaja, bo zakazu wjazdu nie ma :-)

    J.