  • Data: 2023-06-07 11:19:05
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą cd.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-06-2023 o 11:06, J.F pisze:

    > Kwestia ceny - jakby samochod za 200k po 2 latach wysiadl na dobre,
    > to bys protestował. A jak teraz widzę odkurzacz za 99zl, to mnie nie
    > interesuje ile wytrzyma :-)

    > No ... działa? Działa. Mozna powiedziec, ze tak samo dobrze, jak gdy
    > kupiłes :-P

    Nie bardzo, bez łatek jest dużo mocniej zagrożona.

    > A jak dlugo producent ma aktualizacje robić? 5 lat, 10, 20, 100?

    Skoro sprzedaje coś z czystym androidem, to powinien dać jakąkolwiek
    możliwość aktualizacji tego, najlepiej rozwiązanie na zawsze, bo co mu
    za różnica?

    > A w samochodach ile miałes aktualizacji?

    Przez ten czas na pewno więcej niż w tej komórce.

    > Ile sobie obiecujesz po samochodzie? 3 lata i niech sie nowy nabywca
    > martwi?

    Raczej więcej będzie.

    >Czy od telefonu tez chcialbys 15 lat pracy na jednej baterii?

    Albo możliwości jej łatwej wymiany.

    > A kolejna sprawa, ze zwolnił szalony postep w elektronice, kiedys
    > po 2 latach sam chiales nowy telefon

    Ja nie z tych.

    > Chyba jednak malo zagrazaja

    A bev jeszcze mniej.
    Tylko trzeba nie być głąbem i wiedzieć o czym się mówi.