    From: Marek Borowski <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Empirical Analysis of Programming Language Adoption
    Date: Sun, 04 Aug 2013 13:03:31 +0200

    On 8/4/2013 11:10 AM, Edek wrote:
    > Szarym od mżawki świtem Sun, 04 Aug 2013 07:55:28 +0200, Marek Borowski
    > wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Może jednak mógłby Pan przeczytać? Pierwsze dwa paragrafy są o wykresie
    > 11, reszta o tym, o czym mówię.

    Caly rozdzial jest o tym samym - jakie mechanizmy programisci uwazaja
    za wazne, to ze danego mechanizmu dobrze nie znaja nie zmienia faktu iz
    uwazaja za niepotrzebny.

    Nawet nie zwrocilem uwagi iz chodzi Ci o nieznajomosc teorii
    programowania funkcyjnego. Faktycznie jest to najwaznieszy wyznacznik
    jakosci programisty :-). Skoro chodzilo Ci o ten wyrwany z kontekstu
    fragment to cofam moje pytanie. Aczkolwiek nadal ciekamwi mnie co
    wlasnie Ty uwazasz za wazne.

    Pozdrawiam

    Marek