  • 91. Data: 2020-12-11 12:52:32
    Temat: Re: F1
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/12/2020 11:01, yabba wrote:

    > Teraz nie jest sprawiedliwie, bo tylko dobrzy kierowcy w dobrych
    > samochodach mogą wygrać. Sprawiedliwie będzie jak każdy kierowca,
    > niezależnie od swoich umiejętności i jakości samochodu, będzie miał
    > takie same szanse wygrać wyścig.
    >
    > yabba

    A kto broni kierowcy byc lepszym, a zespolowi zrobic lepsza robote?
    Chesz w F1 na sile wprowadzac socjalizm. W DTM pol stawki ma Audi, a pol
    BMW. Audi ma ogolnie lepszy pakiet, a bedzie mialo jeszcze lepszy po
    zmianie przepisow lub odejdzie calkiem. I co? I wygrywa ten, ktory
    lepiej zarzadza oponami. Nie da sie tego ogladac.

  • 92. Data: 2020-12-11 13:05:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-12-2020 o 12:01, yabba pisze:

    > Teraz nie jest sprawiedliwie, bo tylko dobrzy kierowcy w dobrych
    > samochodach mogą wygrać.

    To byłby mały pikuś.
    Gorzej, że teraz wygrać mogą także średni kierowcy w bardzo dobrych
    samochodach (w sensie tylko w MB), a znakomici w gorszych samochodach,
    nie mają żadnych szans.

    Całe szczęście, ze MB ma Hamiltona, bo dopiero byłby cyrk.

    Przy takiej przewadze, mogliby sobie jeździć z dwoma Botasami, a i tak
    nikt by im w klasyfikacji ogólnej nie podskoczył.

    Mniej bym się zmartwił, gdyby starty F1 w ogóle zawiesili, niż kolejnym
    rokiem w samym samym stylu, czyli gdy wszystkie zespoły oprócz MB
    ścigają się o 3 miejsce.

  • 93. Data: 2020-12-11 14:31:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 11.12.2020 13:05, Cavallino wrote:
    > Mniej bym się zmartwił, gdyby starty F1 w ogóle zawiesili, niż kolejnym
    > rokiem w samym samym stylu, czyli gdy wszystkie zespoły oprócz MB
    > ścigają się o 3 miejsce.

    Nie wiem skąd się to bierze, przez cały sezon podwójnych zwycięstw MB
    było 5. Może być jeszcze jedno. Kiedy ktoś ich rozdzielił, lub wręcz MB
    nie wygrał było 13.
    Dyskutujesz z własnymi wymysłami.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 94. Data: 2020-12-11 14:32:39
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 11-12-2020 o 12:52, K pisze:

> [...]
    > zmianie przepisow lub odejdzie calkiem. I co? I wygrywa ten, ktory
    > lepiej zarzadza oponami. Nie da sie tego ogladac.

    Czy dlatego, że ktoś ma gorsze predyspozycje do kierowania samochodem,
    to odmawiasz mu możliwości zajęcia pierwszego miejsca?
    Przykro mi to słyszeć, że chcesz dyskryminować niektóre osoby.

    yabba

  • 95. Data: 2020-12-11 15:11:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/12/2020 13:32, yabba wrote:

> [...]
    > to odmawiasz mu możliwości zajęcia pierwszego miejsca?
    > Przykro mi to słyszeć, że chcesz dyskryminować niektóre osoby.

    Mi tez jest przykro ale nie kazdy ma predyspozycje do tego aby zostac
    mistrzem swiata F1. Jednym z wielu kierowcow w stawce bez takich
    predyspozycji jest wlasnie Bottas.Trzymaja go tam tylko po to aby nikt
    nie wywieral presji na Hamiltona wszak wiadomo jak sie konczy
    rywalizacja dwoch dobrych kierowcow w jednym teamie. Bottas ma kontrakt
    na 2021, Hamilton chyba tez i z tego co czytalem negocjuja w sprawie
    przedluzenia. Sprawdzili czy Russel sie nadaje i maja karte przetargowa
    w rozmowach z Hamiltonem. W ogole F1 to nie jest jakas akcja
    charytatywna czy jakis unijny program wyrownywania szans. Albo jestes
    dobry i masz sponsorow, albo jestes slaby ale jestes bogaty z domu.
    Innej drogi do F1 obecnie nie ma. Tam sie krzywda nikomu nie dzieje.

  • 96. Data: 2020-12-11 15:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 10-12-2020 o 18:49, J.F. pisze:

    >Gdyby nie doping MB to też ktoś inny byłby z przodu...

    Ale co - tak nie lubisz MB, czy na kazdego, kto bylby z przodu,
    krzyczysz "oszust" ?

    >Którzy nigdy się nie mylą?
    >To się nie zdarza w przyrodzie....

    Alez moga sie mylic, tylko potrafia sie przyznac i wyciagaja sprzed
    roku.
    Albo pracuja nad 5 wariantami i wybieraja najlepszy ...

    J.

  • 97. Data: 2020-12-11 15:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Thu, 10 Dec 2020 20:07:15 +0100, w
    ><5fd271e5$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,

    >Russell był dealem -- Williams dostał silniki Mercedesa, zapewne z
    >rabatem, w
    >zamian za umieszczenie w bolidzie juniora Mercedesa.

    Byc moze, co prawda inne jaskolki cwierkaja, ze kierowca musi
    przyniesc sponsorow ... na znacznie wyzsza kwote, niz ten mozliwy
    rabat u Merca :-)

    J.

  • 98. Data: 2020-12-11 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ii i...@o...invalid ...

    > Wydali kupę kasy na samochód i nie mogą sobie wybrać kierowcy?

    Alez mogą. Dokładnie dwudziestukilku kierowców :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 99. Data: 2020-12-11 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

> [...]
    > samochodach mogą wygrać. Sprawiedliwie będzie jak każdy kierowca,
    > niezależnie od swoich umiejętności i jakości samochodu, będzie miał

    Teraz to jest przede wszystkim tak ze wiekszosc kierowców przynosi do
    teamu kase a w drugiej kolejnosci swoje umiejetnosci.
    Ja niestety ta "sprawiedliwośc" miedzy innymi z tego powodu ogladam
    coraz rzadziej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 100. Data: 2020-12-11 22:46:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-12-2020 o 15:17, J.F. pisze:

    > Ale co - tak nie lubisz MB, czy na kazdego, kto bylby z przodu,
    > krzyczysz "oszust" ?

    Jak bez wyraźnego powodu jest przed innymi, i to przez 7 lat z rzędu, to
    nauczony doświadczeniem podejrzewam, że mało uczciwie....

    A inni najgorszy?