  • 101. Data: 2020-12-11 22:47:16
    Temat: Re: F1
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-12-2020 o 14:31, Mirek Ptak pisze:

    > Nie wiem skąd się to bierze, przez cały sezon podwójnych zwycięstw MB
    > było 5.

    Nie chodzi mi o zwycięstwa w wyścigach.

  • 102. Data: 2020-12-14 00:33:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2020 06:58:02 +0100, w <rqv1p9$jfu$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Lepszy od kogo?
    > Od Mercedesa, czy od Russela?
    > Bo to pierwsze - to śmiech na sali....

    https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/764274/silnik-
    ferrari-lepszy-od-mercedesa-lewis-hamilton-chwali-wl
    ochow

  • 103. Data: 2020-12-14 00:34:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2020 15:35:56 +0100, w <5fd383ce$0$530$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    > Byc moze, co prawda inne jaskolki cwierkaja, ze kierowca musi
    > przyniesc sponsorow ... na znacznie wyzsza kwote, niz ten mozliwy
    > rabat u Merca :-)

    Russell nie ma żadnych (znaczących) sponsorów, jest wychowankiem Mercedesa.

  • 104. Data: 2020-12-14 00:34:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2020 07:00:40 +0100, w <rqv1u7$jfu$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Gdyby nie doping MB to też ktoś inny byłby z przodu...

    Póki co to "doping" udowodniono tylko Ferrari.

  • 105. Data: 2020-12-14 00:36:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2020 01:33:37 +0100, w <5fd2be62$0$509$65785112@news.neostrada.pl>,
    yabba <...@...pl> napisał(-a):

    > Konserwatysta.

    Niech to będzie odpowiedź Lewisa:
    https://www.youtube.com/watch?v=x_huO6AB45w

  • 106. Data: 2020-12-14 00:39:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Dec 2020 13:05:51 +0100, w <rqvnav$cj$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Gorzej, że teraz wygrać mogą także średni kierowcy w bardzo dobrych
    > samochodach (w sensie tylko w MB),

    No patrz, a Bottas tak się męczy z Verstappenem...

  • 107. Data: 2020-12-14 00:40:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    11 Dec 2020 16:59:47 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Teraz to jest przede wszystkim tak ze wiekszosc kierowców przynosi do
    > teamu kase a w drugiej kolejnosci swoje umiejetnosci.

    Bzdura.

  • 108. Data: 2020-12-14 10:00:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 00:33, r...@k...pl pisze:

    > https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/764274/silnik-
    ferrari-lepszy-od-mercedesa-lewis-hamilton-chwali-wl
    ochow

    LOL !!!!
    Tak, Ferrari z fjuczerem było lepsze od MB z fjuczerem i z nim dawali radę.

    Tyle że w przypadki Ferrari fjuczera im zakazali (jeszcze w trakcie
    tamtego sezonu), a po tym już był to baaaaaardzo słaby bolid - i tak
    zostało do dzisiaj.

    MB bez fjuczera jeździł pewnie dopiero TERAZ, w Abu Dhabi (bo już nie
    był potrzebny) i od razu wynik był widoczny - mało co Albon ich nie
    dogonił....

  • 109. Data: 2020-12-14 10:01:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 00:34, r...@k...pl pisze:

    > Póki co to "doping" udowodniono tylko Ferrari.

    A ktoś mówił, że MB udowodniono doping?
    Amstrongowi też udowdniono go dopiero po kilkunastu latach.

  • 110. Data: 2020-12-14 10:02:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2020 o 00:39, r...@k...pl pisze:

    > No patrz, a Bottas tak się męczy z Verstappenem...

    W sensie, że teraz, kiedy już z nim wygrali, więc (być może) wyłączyli
    fjuczer, żeby nie kusić losu?
    Bez niego, byłaby szansa, żeby tak właśnie wyglądał cały sezon - byłaby
    JAKAŚ rywalizacja.