  • Data: 2013-01-22 11:12:05
    Temat: Re: FWD vs RWD na śniegu - opinie
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/22/2013 10:50 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > W sumie na RWD nie mam okazji jeździć... no, poza motocyklem, ale nim
    > wolę w taką pogodę jednak nie jeździć ;)
    >
    > Ale z przednim napędem jeździ mi się fajnie - przynajmniej moją starą
    > Corsą dieslem. Trzyma się ładnie, a jak nawet troszkę na rondzie zaczyna
    > zarzucać, to wystarczy skontrować kierownicą i lekko dodać gazu.

    Corsa (1.4 benzyna) - raz tym wpadłem w poślizg na lodzie jest dość
    niebezpieczna - trzeba mieć auto wyczute bo dość bardzo nadsterowne,
    ale własnie kontrą i gazem się wychodzi bez problemu.

    > Natomiast jak jeździłem kiedyś podstawową Pandą, to było to dość upiorne
    > - na rondzie np. uparcie jechała prosto. Może za lekki silnik (to była
    > najmniejsza jednostka benzynowa).

    Te lubię ;) tz lubię dość podsterowne auta (lub wyważnoe tak ze da się
    na bok obrócić i bokiem lecieć), ale pandą nie jechałem :)