  • Data: 2020-10-15 01:56:46
    Temat: Re: Fajna klawiatura - ciekawostka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arnold Ziffel" f...@h...inv
    alid

    > Mówię przecież, że BCD.

    > Binary Coded Decimal. Liczba zapisana dziesiętnie, ale z cyframi
    > zapisanymi binarnie (każda cyfra osobno). Dlatego 23 to 2 (0010)
    > i 3 (0011).

    Czyli pseudobinarnie.
    Odczytaj dwójkowe cyfry dziesiętne ;) i zrozum, którą masz godzinę...
    Bezsens...

    -=-

    Wreszcie otrzymałem termometr -- kupiłem przed kilkoma miesiącami
    kilka ;) i dziś jeden z nich (bez baterii, choć miał mieć baterie
    LR44 dołączone) otrzymałem. 13 otrzymałem zwrot kasy i 14 kupiłem
    kolejny taki sam, więc napisałem, że dziś otrzymałem (bez baterii
    LR44) ten, za który już mi zwrócono szmal...

    Dobre wieści -- temperatura LEDkowego oczka w qchni to odpowiednio:
    - z dwoma (dostawionymi przeze mnie) radiatorami ~60° Celsjusza
    - bez radiatorów ~76°C
    - z jednym radiatorem ~67°C

    Fajnie pełza temperatura w efekcie zdejmowania lub stawiania radiatorów...

    Termometr kosztował nieco ponad 6 złotych, ale te baterie...

    Radiatory po prostu położyłem -- bez kleju czy pasty.
    Czekałem na inne radiatory -- nie doczekałem się.

    W ~25°C ten termometr pokazuje nieco niższą temperaturę niż
    inny, więc być może i przy ~70°C pokazuje nieco niższą...
    Nie umiem tego skalibrować i czekam na kolejne termometry...

    Ten termometr, który dziś otrzymałem, kupiłem 08 lipca.

    Same oczka mocy rzekomo 15W na 230V można kupić po 7 złotych
    z groszami, ale te radiatory... ;) Naprawdę to od 12W tuż po
    starcie, gdy jest zimne i 9W bez chłodzenia... Świecą jasno!

    76°C to 25kh? ;)

    --